در این دنیای مدرن، سازنده با چالش‌های زیادی در ساخت خانه یا ساختمان‌ها مواجه هستند. طراحی یک خانه مدرن یا ساختمانی که سازگار با محیط زیست، با قابلیت صرفه جویی در مصرف انرژی و هزینه کم باشد، بسیار دشوار است. چنین مشکلاتی استرس زیادی را برای سازندگان ایجاد می کند.نرم افزار Kitchen Cabinet Design for Android یا طراحی کابینت برای اندروید یک برنامه ی کاربردی است که شما با استفاده از آن می توانید به طراحی داخلی محیط آشپرخانه خود بپردازید.

و از دغدغه های طراحی داخلی محیط آشپرخانه و خلاص شوید، این نرم افزار حاوی 3000 ایده ی کاربردی است که می تواند به شما در طراحی کمک کند در این مقاله به معرفی نرم افزار طراحی کابینت آشپزخانه با اندروید می پردازیم تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

نرم افزار طراحی کابینت آشپرخانه با اندروید

ویژگی های مهم کابینت در طراحی با نرم افزار

یکی از عناصر اساسی طراحی آشپزخانه شما، کابینت آشپزخانه است. در اصل این کابینت ها به سه مدل مختلف نیمه سفارشی، سفارشی و پیش ساخته دسته بندی می شوند.

کابینت های نیمه سفارشی در اندازه استاندارد با تغییراتی در دسترس هستند. آنها به راحتی با طراحی داخلی یا بیرونی آشپزخانه هماهنگ می شوند و در نتیجه به آن جلوه و حس می بخشند. کابینت های سفارشی آنهایی هستند که با توجه به مشخصات و سبک دلخواه شما سفارش داده و تولید می شوند.

شما می توانید مشخصات طراحی این کابینت ها را با توجه به دکوراسیون آشپزخانه یا نیاز خود ارائه دهید. شما می توانید هر تعداد که می خواهید به کابینت آشپزخانه سفارشی خود اضافه کنید. کابینت های پیش ساخته در طرح ها و سبک های مختلف در فروشگاه های لوازم خانگی مختلف موجود است. اینها فقط در اندازه های استاندار تولید شده اند و باید آن را با آشپرخانه خود تطبیق دهید.

انواع طرح های کابینت آشپرخانه

انواع مختلفی از کابینت ها در بازار موجود است که 5 طرح محبوب موجود در کابینت آشپزخانه به شرح زیر است:

آشپزخانه سنتی

این کابینت ها دارای درهایی هستند که پانل های برجسته دارند. رنگ های گیلاسی، گردویی یا ماهاگونی در کابینت های آشپزخانه سنتی موجود است. کارهای طراحی زیادی مانند فلوتینگ، کوربل، تاج و قالب گیری طناب روی این کابینت ها یافت می شود. طرح های سنتی برای کابینت آشپزخانه در طرح های ایتالیایی، و نیمه کلاسیک می توانید استفاده کنید.

آشپزخانه کلاسیک

کابینت های کشور شامل کابینت های بلوط یا گیلاس با پانل های برجسته که لعاب، رنگ آمیزی یا آسیب دیده هستند. این کابینت ها ظاهری طبیعی به آشپزخانه شما می دهند زیرا خود ظاهر طبیعی سبکی دارند که معمولاً بلوط یا کاج است. به منظور ایجاد ظاهری کهنه، کابینت های آشپزخانه کلاسیک به رنگ سفید با روکش پریشان رنگ آمیزی شده اند.

آشپزخانه مدرن

کابینت های معاصر دارای طرح هایی مدرن، منحنی یا هندسی هستند. این کابینت ها از تزئینات و قالب بندی استفاده نمی کنند. در کابینت های امروزی می توان رنگ های سفید، استیل ضد زنگ یا سایر رنگ های روشن را دریافت کرد. درهای این کابینت ها به گونه ای طراحی شده اند که به صورت افقی باز می شوند.

آشپزخانه انتقالی

کابینت های انتقالی ترکیبی از طرح های معاصر و سنتی هستند. آنها با استفاده از ترکیبی از مواد مصنوعی و طبیعی طراحی شده اند.

علاوه بر این، طرح های متفاوت دیگری نیز در کابینت آشپزخانه موجود است. بسته به دکوراسیون آشپزخانه و همچنین نیازهای خود می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید. تمام طرح های مختلف موجود در کابینت آشپزخانه ظاهری تازه و زیبا به آشپزخانه شما می بخشد. هنگام خرید کابینت برای آشپزخانه، مهم است که آنها به جای جذابیت، کاربردی تر باشند. این کابینت ها باید فضای ذخیره سازی بیشتری داشته باشند و بهتر است که سطل، سبد یا شامل کشوهای عمیق باشند. بنابراین هنگام خرید هر یک از طرح های موجود برای کابینت آشپزخانه؛ باید نگاهی به عملکرد آنها بیندازید تا بتوانید بهترین ها را برای آشپزخانه خود داشته باشید.

کاربرد نرم افزار طراحی کابینت آشپرخانه با اندروید

همانطور که در بالا اشاره کردیم نرم افزار طراحی کابینت آشپزخانه با اندروید یک نرم افزار کاربردی برای طراحی کابینت در مدل دلخواه برای شماست که دارای مزایای زیر است.

  • کاربر پسند
  • -چیدمان جذاب
  • طرح های طبقه بندی شده
  • تصویر با کیفیت بالا

ویژگی های نرم افزار Kitchen Cabinet Design for Android

1-می توانید تمام تصاویر را در رسانه های اجتماعی دیگر به اشتراک بگذارید.

2- می توانید تمام تصاویر را در کارت SD ذخیره کنید.

3-می توانید تمام تصاویر را به عنوان تصویر زمینه تنظیم کنید.

4- استفاده آسان: منو را برای ذخیره، اشتراک گذاری و تنظیم به عنوان تصویر زمینه فشار دهید.

5-بزرگنمایی و زوم کردن گزینه برای تصویر واضح

انواع مدل آشپزخانه ای که می توانید با نرم افزار Kitchen Cabinet Design for Android طراحی کنید:

– طراحی کابینت آشپزخانه مدرن

-طراحی کابینت آشپزخانه شیشه ای

-طراحی کابینت آشپزخانه بدون دستگیره

-کابینت آشپزخانه ساده

-طرح های کابینت آشپزخانه باز

از دیگر نرم افزارهای طراحی کابینت آشپزخانه با اندروید Design Cabinet 3D است. ما سعی داریم این نرم افزار کاربردی را نیز به شما معرفی کنیم.

معرفی نرم افزار Design Cabinet 3D

در این برنامه صدها نوع طراحی کابینت وجود دارد که برای کسانی که به دنبال طرح های کاربردی هستند، بسیار مفید خواهد بود. از انواع طرح های کابینت موجود در این اپلیکیشن با ظاهری بسیار جذاب با نصب آن می توانید استفاده کنید.

همچنین چیدمان کلی آشپزخانه و اتاق نشیمن خود را می توانید با این نرم افزار به طور کامل مشاهده کنیدو از آن لذت ببرید.

ویژگی های نرم افزار Design Cabinet 3D

ویژگی خوب برنامه که آن را به برنامه قابل کاربرد برای شما تبدیل می کند شامل موارد زیر است:

  •  پشتیبانی کامل از حالت افقی
  • سازگار با 99 درصد از تلفن های همراه و دستگاه ها.
  •  استفاده بهینه از باتری!
  •  به طور کامل از جهت افقی پشتیبانی می کند
  •  اضافه کردن به علاقه مندی ها
  • می توانید در فیس بوک، توییتر، گوگل، اینستاگرام یا لاین با دوستان یا کل خانواده خود ذخیره کنید یا به اشتراک بگذارید.

دانلود رایگان اپلیکیشن جدید اندروید 1.0 (apk) برای تبلت، گوشی هوشمند و موبایل است که در تمام این دستگاه ها قابل کاربرد می باشد.

از دیگر نرم افزارهای طراحی کابینت آشپزخانه با اندروید Kitchen Cabinet Design APK است. که یک برنامه کاربردی با ویژگی های زیر است.