یکی از ملزومات هر آشپزخانه ای چیدمان زیبای کابینت آن است که جلوه ی زیادی به محیط آشپزخانه می بخشد. حفظ این زیبایی نیازمند استفاده از یراق آلات کاربردی است. یکی از این یراق آلات پایه کابینت فلزی است. قیمت پایه کابینت فلزی یکی از پارامترهایی است که در خرید آن موثر است. در این مقاله قصد داریم به بررسی پارامترهای که بر روی قیمت پایه فلزی کابینت تاثیر دارد، بپردازیم. تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

قیمت پایه کابینت فلزی

چه عواملی بر روی قیمت پایه کابینت فلزی موثر است؟

قیمت پایه کابینت‌های فلزی به عوامل مختلفی بستگی دارد که می‌تواند باعث تغییر قیمت شود. این عوامل شامل موارد زیر هستند:

جنس و نوع فلز: کابینت‌های فلزی می‌توانند از فولاد ضد زنگ (استیل)، آلومینیوم، یا فلزات دیگر ساخته شوند. هر یک از این مواد قیمت‌های مختلفی دارند. فولاد ضد زنگ به دلیل مقاومت بالاتر و ظاهر براق معمولاً گران‌تر است.

کیفیت ساخت و طراحی: کابینت‌های با کیفیت بالاتر و طراحی‌های خاص و مدرن معمولاً قیمت بیشتری دارند.

ابعاد و اندازه: قیمت کابینت بر اساس ابعاد و متراژ نیز تعیین می‌شود. کابینت‌های بزرگ‌تر یا مجموعه‌هایی که شامل چندین بخش هستند، قیمت بیشتری دارند.

لوازم جانبی و یراق‌آلات: استفاده از یراق‌آلات با کیفیت مثل لولاها، دستگیره‌ها و قفل‌ها نیز می‌تواند روی قیمت تأثیر بگذارد.

نصب و اجرای پروژه: هزینه نصب کابینت نیز بخش دیگری از قیمت نهایی را تشکیل می‌دهد. اگر نصب کابینت نیاز به تغییرات ساختاری در آشپزخانه داشته باشد، ممکن است هزینه بیشتری ایجاد شود.

قیمت پایه کابینت فلزی شرکت صنعتی الکا

شرکت صنعتی الکا تولید کننده پایه کابینت های آشپزخانه، انواع مختلفی از پایه کابینت های فلزی و پلاستیکی را تولید می کند. برای اطلاع از قیمت پایه کابینت پلاستیکی پیشنهاد می کنیم مقاله ی قیمت پایه کابینت پلاستیکی را مطالعه کنید.

مهمترین و کاربردی ترین محصولات شرکت صنعتی الکا با جنس فلزی به همراه قیمت این محصولات شامل:

پایه استیل دلتا

قیمت پایه کابینت فلزی از نوع استیل دلتا براساس سایز از 6 سانتی متر تا 14 سانتی متر از 14100 تا 16500 هزار تومان است. پایه استیل دلتا در سایزهای 6، 8، 10، 12، 14 به بازار عرضه می شود.

پایه‌های استیل از سری مدل دلتا دارای بدنه استیل از نوع مرغوب بدون درز و مقاوم در برابر مگنت می‌باشد که ضمن براق بودن زیبایی و مقاومت بسیار خوبی در برابر رطوبت و همچنین فشارهای عمودی و ضربات عرضی به بدنه دارد.
پایه‌های استیل در اندازه‌های ۶ سانتیمتری تا ۱۴ سانتیمتری هر کدام در بسته‌بندی مخصوص پلاستیکی و بصورت کارتنی با هولوگرام شرکت الکا عرضه می‌گردد.
پایه‌های استیل قابلیت نصب کلیپس دارد و به راحتی با چرخش بدنه تنظیم ارتفاع می‌شود.

برای سفارش پایه استیل دلتا اینجا کلیک کنید.

پایه استیل دلتا پلاس

قیمت پایه استیل دلتا پلاس از ارتفاع 8 سانتی متر تا 14 سانتی متر از قیمت 15100 تا 17500 هزار تومان است. که قابلیت تنظیم ارتفاع دارد.

پایه استیل دلتا پلاس با بدنه ی استیل و دارا بودن تمام ویژگی های پایه استیل دلتا دارای دو پیچ تنظیم ارتفاع است. این پیچ ها با قابلیت تنظیم ارتفاع از دو طرف با چرخش بدن قابل افزایش و کاهش ارتفاع تا ۵ سانتی متر هستند. این پیج های تنظیم با سر چهار گوش (مربع) جهت نصب آسان در سطح زیر کابینت کاربرد دارند.

برای خرید پایه استیل دلتا پلاس اینجا کلیک کنید.

پایه دلتا

قیمت پایه آلومینیوم دلتا که در ارتفاع 8 تا 14 سانتی متر موجود است از 8500 تا 9500 است. این پایه ی مقاوم دارای ویژگی های زیر است.

یکی از انواع محصولات الکا پایه‌های کابینت آلومینیومی به نام دلتا می‌باشد. پایه‌های دلتا که از ترکیب لوله آلومینیومی و سه قطعه پلاستیکی شامل پیچ و بوش و درپوش تشکیل شده است قابلیت جدیدی به کارکرد پایه‌های کابینت الکا اضافه کرده است.

بنابراین پایه‌های آلومینیومی دلتا ترکیبی از بدنه آلومینیوم و پلاستیک هستند و یکی از پرمصرف‌ترین پایه‌های نیمه فلزی می‌باشد. پایه‌های آلومینیوم دلتا در دو نوع بدنه شیاردار و بدنه براق و اندازه‌های ۶ سانتیمتری تا ۱۴ سانتیمتری تولید و عرضه می‌گردد و متناسب با سفارش مشتری تا اندازه ۴۰ سانتیمتری هم قابل سفارش هستند.
پایه‌های دلتا با چرخش بدنه به راحتی تنظیم می‌شود و دارای پیچ با گام‌های قوی می‌باشد و قابلیت نصب کلیپس را هم دارد.

برای خرید پایه کابینت دلتا اینجا کلیک کنید.

پایه کابینت دلتا