پایه کابینت پلاستیکی

پایه کابینت پلاستیکی آشپزخانه وظیفه نگهداری از کابینت آشپزخانه را بر عهده دارند و سطحی پایدار و بادوام برای تهیه غذا برای شما ایجاد می کنند. این پایه ها عمر مفید کابینت های آشپرخانه شما را افزایش میدهند و از پوسیدگی آن ها جلوگیری می کنند.

پایه کابینت پلاستیکی

انواع پایه کابینت آشپزخانه

انواع مختلفی از پایه کابینت آشپرخانه وجود دارد که بسته به جنس تقسیم بندی می شوند:

پایه کابینت پلاستیکی

پایه کابینت استیل

پایه کابینت آلومینیومی

ویژگی های پایه کابینت پلاستیکی آشپزخانه

1- ظرفیت تحمل بار بالا

طراحی پایه هایی 4 تایی عریض قابلیت تحمل نیرو را بسیار افزایش می دهد، به طوری که هر پایه کابینت پایه می تواند وزن زیادی را تحمل کند. ظرفیت تحمل وزن زیاد از این لحاظ اهمیت دارد که پایه ها به آسانی کج و شکننده نمی شوند.

2- استفاده از مواد پلاستیکی ضخیم

پایه های مبلمان قابل تنظیم از پلاستیک با کیفیت بالا ساخته میشوند، بنابراین دارای استحکام بالا و مقاوم در مقابل سایش و ثبات ابعادی هستند.

3- مقاومت در مقابل رطوبت

از آنجا که فضای آشپرخانه معمولا مرطوب است این ویژگی در عمر پایه کابینت بسیار اهمیت دارد. از این رو پایه های کابینت با قابلیت مقاومت در برابر رطوبت استحکام و دوام بیشتری دارند و به راحتی پوسیده نمی شوند.

4- رنگ بندی متنوع

پایه کابینت پلاستیکی الکا در رنگ های مختلف و پرکاربرد سفید، طوسی و مشکی به بازار عرضه می شود. این رنگ بندی کامل این امکان را برای مصرف کنند ه ایجاد می کند که پایه کابینت خود را با فضا و آشپزخانه خود ست کند.

5- قابلیت تنظیم ارتفاع

طراحی قابل تنظیم پایه های کابینت الکا این مزیت را برای شما ایجاد می کند که کابینت خود را در ارتفاع مورد نظر خود نگه دارید. محدوده قابل تنظیم 4 تا 16 سانتی متر است.بسته به قد و ارتفاع مدنظر خود می توانید کابینت را در هر ارتفاعی تنظیم کنید.

6-پایه های چند منظوره

این پایه ها را علاوه بر کابینت می توانید برای تنظیم ارتفاع تخت، مبلمان، میز تلویزیون و .. استفاده کنید.

انواع پایه پلاستیکی کابینت

پایه کابینت بهتا 

پایه‌های کابینت بهتا از مواد درجه یک و مرغوب تولید می‌شود. بهتا دارای طراحی خاصی در بدنه می‌باشد که وجود شیارهای طولی در تمام سطح آن علاوه بر زیبایی ظاهری، مقاومت بالایی را برای استفاده در یونیت‌ها و کمدهای بزرگ و سنگین کابینت دارا می‌باشد.

پایه کابینت پلاستیکی دنا

پایه‌های کابینت دنا با رنگ مشکی و ارتفاع ۱۴ سانتیمتری یکی از اقتصادی‌ترین پایه‌های کابینت الکا می‌باشد. پایه دنا می‌تواند تا ۲.۵ سانتیمتر با چرخش آسان بدنه تغییر ارتفاع پیدا کند و قابلیت نصب کلیپس هم دارد.

معرفی پایه کابینت درنا پلاس

پایه کابینت درنا پلاس نمونه پیشرفته پایه کابینت درناست که در دو سایز 10 و 14 سانتی متر با مواد پلیمری با کیفیت تولید و عرضه می شود.

معرفی پایه کابینت درنا شرکت الکا

پایه کابینت پلاستیکی درنا یکی از پایه کابینت های شرکت الکاست که متناسب با نیاز مصرف کنندگان در دو سایز تولید و به بازار عرضه شده است. ویژگی های دقیق این پایه کابینت را می توانید در ویدئوی زیر مشاهده کنید.

توسط |2024-08-27T13:37:33+03:305 شهریور 1403|پایه کابینت|بدون ديدگاه

ثبت ديدگاه

عنوان

Go to Top