پایه کابینت پلاستیکی آشپزخانه یک پایه کابینت مقاوم به رطوبت و خوردگی است که می تواند دوام و عمر کابینت های آشپزخانه شما را افزایش دهد. از ویژگی های بارز این پایه کابینت الکا سبک، انعطاف پذیر بودن، قابلیت تنظیم ارتفاع آسان است. قیمت پایه کابینت پلاستیکی الکا بسیار مناسب و مقرون به صرفه است که شما می توانید قیمت پایه کابینت پلاستیکی شرکت الکا را اینجا مشاهده کنید.

قیمت پایه کابینت پلاستیکی

قیمت پایه پلاستیکی کابینت به چه عواملی بستگی دارد؟

جنس اولیه پلاستیک

پایه های کابینت آشپزخانه ای که از پلاستیک مقاوم و با کیفیت بالاتر ساخته می شوند، معمولا گران قیمت تر هستند.

برند و تولید کننده

انتخاب تولید کننده مناسب و منصف نه تنها در قیمت پایه پلاستیکی کابینت موثر است بلکه محصولی با کیفیت و خاص را به شما ارائه می دهد.

مقاومت در برابر عوامل محیطی

هرچه پایه پلاستیکی که خریداری می کنید ضدآب و بادوام بالا در برابر خوردگی باشد، قیمت آن بالاتر خواهد بود. برای آشنایی با پایه کابینت ضد آب پیشنهاد می کنیم مقاله ی پایه کابینت ضد آب را مطالعه کنید.

نصب و کاربرد

بهتر است پایه کابینتی را انتخاب کنید که نصب آسانتر و کاربرد بیشتری برای شما داشته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه پیشنهاد می کنیم مقاله ی آموزش نصب پایه کابینت را مطالعه کنید.

چرا پایه کابینت فلزی نسب به پلاستیکی مناسبتر است؟

پایه کابینت پلاستیکی نسبت به نمونه فلزی ارجح است زیرا این نوع پایه کابینت ضدزنگ است و مقاومت بیشتری در برابر عوامل آسیب زای محیطی داراست. سبکتر بودن پایه کابینت پلاستیکی نسبت به نمونه فلزی مشابه از دیگر مواردی است که این نوع پایه کابینت را پرطرفدار کرده است. پایه کابینت پلاستیکی معمولا در رنگ بندی های متنوع تری عرضه می شود. متداولترین رنگ ها شامل رنگ سفید، طوسی و مشکلی است.

اما هنگامی که بحث دوام و مقاومت در مقابل خراشیدگی مطرح می شود، پایه کابینت فلزی می تواند انتخاب مناسبتری باشد. برای مشاهده قیمت پایه کابینت فلزی اینجا کلیک کنید.

متداول ترین محصولات پایه کابینت پلاستیکی شرکت الکا

پایه پلاستیکی تارا 

قیمت پایه پلاستیکی تارا از 4,090 تومان شروع می شود. این پایه با قطری به طول 45 سانتی متر، مقاومت بالایی در برابر فشار دارد و می تواند تا وزن 600 کیلوگرم را تحمل کند. این پایه در دو رنگ سفید و مشکی و با طول 10 و 14 سانتی متر قابل استفاده برای کابینت های آشپزخانه شما خواهد بود.

پایه پلاستیک یکتا 

قیمت پایه پلاستیکی یکتا 2,990 تومان است. این پایه چهارگوش و خاص با ظاهر متفاوت و استحکام بالا به گونه ای طراحی شده است که بتواند فشارهای عمودی و افقی را تحمل کند. قابلیت نصب کلیپس در این نوع پایه کابینت یکی دیگر از ویژگی های مناسب آن برای خرید محسوب می شود.

پایه کابینت افرا 

قیمت پایه پلاستیکی افرا اقتصادی از 4,290 تومان است که مقاومت بالایی در برابر عوامل آسیب زننده مانند رطوبت و مواد شوینده دارند. این مدل پایه کابینت در رنگ های مشکی، سفید، طوسی به بازار عرضه می شوند. قابلیت تنظیم ارتفاع در پایه کابینت افرا از دیگر ویژگی های برجسته این نوع پایه کابینت است که در ارتفاع 6 تا 14 سانتیمتر متغییر است.

برند معتبر پایه کابینت آشپرخانه

شرکت الکا یکی از تولیدکنندگان برتر پایه‌های پلاستیکی کابینت در ایران است. این شرکت محصولات متنوعی در زمینه پایه‌های کابینت ارائه می‌دهد.