پایه کابینت ضد آب

از آنجا که محیط آشپزخانه همواره مرطوب است و  امکان پوسیدگی کابینت و آسیب دائمی به آن ها وجود دارد. بهتر است که از پایه کابینت ضد آب استفاده شود که هم مقاومت کابینت های آشپزخانه را افزایش میدهد و هم محیطی تمیز و فارغ از آلودگی برای شما ایجاد می کند.

پایه کابینت آشپزخانه

پایه کابینت ضد آب چیست؟

یک پایه کابینت قطعه ای است که زیر کابینت نصب می شود تا از کابینت شما در برابر پوسیدگی محافظت کند. این پایه ها به گونه ای طراحی شده اند که حتی اگر مدت طولانی در معرض رطوبت قرار بگیرند، دچار پوسیدگی نشوند. پایه کابینت ضدآب در دو جنس پلاستیک و آلومینیوم موجود است. پایه کابینت پلاستیکی شرکت الکا بدلیل ضدآب بودن و مقاوم در برابر رطوبت بسیار رایج است.

پایه آلومینیومی شرکت الکا نیز گونه ای دیگر از پایه کابینت ضدآب است که مقاومت بالایی در برابر رطوبت و خورگی داراست.

ویژگی های پایه های کابینت ضدآب

مقاومت بالا در براب آب و رطوبت

جنس ویژه این پایه های کابینت آن ها را در برابر رطوبت محیطی مقاوم می کند.

قابلیت تنظیم ارتفاع

نسل جدیدی از پایه های کابینت به بازار عرضه شده است که قابلیت تنظیم ارتفاع دارند. این نوع از پایه های کابینت بدلیل تغییر ارتفاع آسان به شما این امکان را میدهند که کابینت های خود را در ارتفاع دلخواه از زمین تنظیم کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه پیشنهاد می کنیم مقاله ی پایه‌های کابینت قابل تنظیم، مزایا و معایب را مطالعه کنید.

همچنین برای تنظیم ارتفاع باید حدود ارتفاع استاندار کابینت زمینی را بدانید اگر نیاز به ارتفاع های دقیق دارید مقاله ی چگونه ارتفاع کابینت زمینی را تنظیم کنیم؟ را مطالعه بفرمایید.

مقاومت در برابر مواد شوینده

کف آشپرخانه بیشتر از سایر قسمت های خانه مورد شستشو و تمیزی قرار می گیرد، از این رو ضروری است که پایه کابینت ضد آب که استفاده می شود نسبت به سایر مواد شوینده نیز مقاوم باشد. پایه های کابینت الکا با مقاومت بالا در برابر مواد شوینده یک گزینه ی مناسب برای استفاده طولانی مدت هستند.

ظاهر زیبا و شکیل

ظاهر زیبا و متناسب از دیگر مزایای یک پایه کابینت است. زیبایی محیط آشپرخانه در وهله ی اول بسیار مورد توجه است و باید پایه هایی استفاده شود که این زیبا را دو چندان کنند.

معرفی پایه کابینت ضد آب بهتا

پایه‌های کابینت بهتا از مواد درجه یک و مرغوب تولید می‌شود. بهتا دارای طراحی خاصی در بدنه می‌باشد که وجود شیارهای طولی در تمام سطح آن علاوه بر زیبایی ظاهری، مقاومت بالایی را برای استفاده در یونیت‌ها و کمدهای بزرگ و سنگین کابینت فراهم می کند.

به دلیل زیبایی خاص پایه‌های کابینت بهتا، شما میتوانید از این پایه‌ها در لبه جلویی کابینت استفاده نمایید زیرا به دلیل طراحی خاصی که دارد به نمای زیبای کابینت شما می‌افزاید.

برای خرید پایه کابینت ضد آب بهتا اینجا کلیک کنید.

پایه پلاستیکی بهتا

معرفی پایه کابینت پلاستیکی دنا

پایه کابینت دنا با رنگ مشکی و ارتفاع 14 سانتی متر یکی از اقتصادی ترین پایه های کابینت شرکت صنعتی الکاست. پایه دنا دارای بدنه‌ای با شیارهای عمودی می‌باشد که موجب افزایش مقاومت آن در برابر فشار عمودی می‌شود.

برای خرید پایه کابینت ضد آب دنا اینجا کلیک کنید.

معرفی پایه کابینت پلاستیکی یکتا

اگر به دنبال پایه کابینت چهارگوش و ضد آب هستید، پایه کابینت یکتا می تواند یک انتخاب مناسب برای شما باشد. این نوع پایه کابینت با دارا بودن شیارها می تواند فشار عمودی را پخش کند و در نتیجه مقاومت بالاتری در برابر فشار داشته باشد.

پایه یکتا ضمن دارا بودن کلیپس مخصوص خود این قابلیت را دارد که صفحه پاخور (پلیت جلویی) کابینت می‌تواند به آسانی به بدنه پایه توسط پیچ نصب شود.

پایه پلاستیکی یکتا

سخن آخر

اگر به دنبال روشی برای افزایش عمر مفید کابینت های آشپرخانه خود هستید، پایه کابینت ضد آب می تواند یک انتخاب مناسب و ایده آل برای شما باشد. همچنین بسیاری از این پایه های کابینت با ظاهر زیبا و جدید خود می توانند بر زیبایی محیط داخلی آشپرخانه شما بیفزایند.
توسط |2024-09-14T12:43:54+03:3024 شهریور 1403|مقالات علمی|بدون ديدگاه

ثبت ديدگاه

عنوان

Go to Top