وقت گذاشتن برای طراحی یک دیوار تلویزیون زیبا می تواند کل فضا شما را ارتقا دهد تا هم کاربردی و هم شیک شود. شما می توانید دیوار تلویزیون را با رنگ، کاغذ دیواری، کاشی، صفحات چوبی یا روکش بافت تزئین کنید. شما می توانید یک تی وال طراحی کنید که دارای یک فضای تعبیه شده برای پنهان کردن سیم ها در اطراف تلویزیون و نمایش اشیای دکوری داشته باشد.

یک شومینه یا دیواری از قفسه‌های کتاب را ادغام کنید تا یک دیوار تلویزیونی ترکیبی ایجاد کنید که به طور یکپارچه با اتاق ترکیب می‌شود. دیوار تلویزیون خود را با رنگ های جذاب یا نورپردازی LED یکپارچه طراحی کنید.

در این مقاله ما جدیدترین مدل تی وی وال برای شما جمع آوری کردیم تا با الهام گرفتن از آن ها یک مدل منحصر به فرد برای دیوار تلویزیون خانه ی خود طراحی کنید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

به رزوترین و جدیدترین مدل تی وی وال

می توانید دیوار تلویزیون خود را با یک تزیینات متفاوت جذاب و به روز کنید تا بر صفحه ی تخت ال سی دی غالب شود و زیبایی فضا را دوچندان کند. برای جذابیت بیشتر می توانید یک شومینه خطی زیر آن طراحی کنید و عرض شومینه را با تلویزیون مساوی بگیرید که قرینگی فضا حفظ شود.

 

طرح جذاب تی وی وال

دیوارهای دو طرف برای عمق بخشیدن بیشتر به فضا با رنگ تیره تر مشخص می شوند و با ترکیبی از هنر، گیاهان و اشیاء دکور طراحی شده اند.

افزودن شیلف

دو مدل شیلف را می توان با کناف برای داشتن جدیدترین مدل تی وال طراحی کرد تا زیبایی بصری دیوار و نمای آن را افزایش دهد و وقتی تلویزیون خاموش است توجه مخاطب را به سایر نقاط و جزییات بیشتر کند.

برای افزودن ظاهر مینیمالیستی به فضای خانه خود تنها کافیست تلویزیون را در منطقه ی که مدنظر دارید روی دیوار نصب کنید و سپس یک شیلد ساده از جنس چوب که فضا را گرم می کند به آن بیفزایید.

بیشتر بدانید: نرم افزار طراحی کابینت آشپزخانه با اندروید

طرخ مینیمالیستی تی وی وال

استفاده از چوب طبیعی، گلدان فضای خانه را شما را گرم و دلچسب تر می کند.

مورد بعدی افزودن شیلدهایی است که همسطح تلویزیون و به صورت موازی با آن نصب می شوند. استفاده از روکش تیره برای فضای تی وی وال و ایجاد تضاد رنگ با سایر فضای داخلی اتاق نشیمن چیزی است که ظاهر فضا را جذاب و خواستنی تر می کند.

استفاده از فضای کتابخانه دیواری برای تی وی وال

کسانی که به کتاب علاقمند هستند شاید دوست داشته باشند فضای تی وی وال خود را به یک کتابخانه دیواری تبدیل کنند که هم کاربردی و هم زیباتر باشد. برای اینکار کافیست در یک کتابخانه ی دیواری فضایی مناسب را برای قرار دادن تلویزیون خود تعبیه کنید.

تی وی وال طرح کتابخانه

طرح ترکیبی

دیوار پس‌زمینه در جدیدترین تی وی وال های ترکیبی به صورت ترکیبی از شیلد، قفسه و کاغذ دیواری طراحی شده است که هم کاربردی و و هم زیباست. در این مدل طراحی دیوار پس زمینه با یک کاغذ دیواری یا طرح گرافیکی پوشانده می شود. اطراف آن فضای زیبا برای استفاده از وسایل تزیینی در محیط تعبیه شده است. برای بخشیدن ظاهری مدرن به فضا یک کنسول دیواری در زیر تلویزیون تعبیه شده است.

طرح مدرن

برای طراحی جدیدترین مدل تی وی وال مدرن لازم است فضا را جوری در نظر بگیرید که سیم های رابط و تجهیزات تلویزونی قابل مشاهده نباشند و در فضای پشت یا زیر تلویزیون که بسته کابینه هایی تعبیه شده است پنهان شود.

تی وی وال طرح مدرن

دقت کنید در فضای مدرن سادگی حرف اول را می زند فضا باید به اندازه ی کافی ساده باشد تا زیبا و شیکی را منعکس کند.

دیواره آینه ای

اگر فضایی که قصد دارید تلویزیون را داخلش قرار دهید یک فضای روشن با پنجره های بزرگ است می توانید از تکنیک انعکاس نور برای جلوه بخشیدن به اتاق با افزودن آینه پشت تلویزیون و روی تی وال خود به فضا جلوه ی بیشتری ببخشید.

تی وی وال طرح آینه ای

چه چیزی را باید روی دیوار تلویزیون گذاشت؟

دیوار تلویزیون را می توان با همه چیز تزئین کرد، از رنگ گرفته تا کاغذ دیواری، تزئینات دیوار یا قفسه های توکار. شما می توانید دیوار تلویزیون را با نورپردازی سفارشی، هنر قاب یا دکور دیوار تزئین کنید. اگر دیوار تلویزیون شما نیز دیوار شومینه است، می توانید با یک مانتو جدید، یک جفت دیوارکوب یا یک طاقچه هیزم، آن را یکپارچه تر جلوه دهید.

بهترین رنگ برای رنگ آمیزی دیوار پشت تلویزیون چیست؟

بهترین رنگ برای رنگ آمیزی دیوار پشت تلویزیون، سایه تیره است که به تلویزیون کمک می کند در صورت عدم استفاده در پس زمینه محو شود. برای حداکثر استتار آن را سیاه کنید. اگر این برای شما زیاد است، آبی، خاکستری تیره یا سبز جنگلی را امتحان کنید.