پایه های کابینت جزء ضروری هر آشپرخانه هستند، زیرا مقاومت، ثبات و سبکی را برای کابینت شما فراهم می کنند. پایه های کابینت را می توان از مواد مختلفی مانند چوب، پلاستیک یا شیشه درست کرد، اما یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین انتخاب ها فلز است. پایه های کابینت فلزی مزایای زیادی مانند دوام، استحکام، مقاومت در برابر خوردگی و سایش و سهولت نگهداری را دارند. پایه های کابینت فلزی دارای طیف گسترده ای از طرح ها، شکل ها، اندازه ها و رنگ ها هستند که به شما این امکان را می دهد تا ظاهری منحصر به فرد و زیبا داشته باشند.

پایه کابینت فلزی

اما پایه های کابینت از چه فلزی ساخته شده اند؟

انواع مختلفی از فلزات وجود دارد که می توان از آنها برای پایه کابینت استفاده کرد که هر کدام ویژگی ها و مزایای خاص خود را دارند. در اینجا برخی از فلزات رایج مورد استفاده برای پایه های کابینت را با ویژگی های آن بیان می کنیم:

آلومینیوم

آلومینیوم فلزی سبک و مقاوم در برابر خوردگی است که برای کابینت و مبلمان مناسب است. پایه های کابینت آلومینیومی به راحتی قابل جابجایی و حمل و نقل و همچنین تمیز کردن و نگهداری هستند. پایه‌های کابینت آلومینیومی را می‌توان با روکش مختلف نیز تهیه کرد تا رنگ و محافظت از سطح فلز را افزایش دهد. پایه های میز آلومینیومی برای سبک های مدرن و مینیمالیستی ایده آل هستند، زیرا ظاهری براق و صاف دارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه پیشنهاد می کنیم مقاله ی بهترین جنس پایه کابینت آشپزخانه را مطالعه کنید.

استیل

پایه‌های استیل از انواع پایه کابینت آشپزخانه پرفروش و بادوام محسوب شده و عموما به شکل استوانه، ال و یا لوله‌ای تولید می‌شوند و از مزیت‌های آن‌ها استقامت بالا و تعویض راحت و سریع آن‌ها است. پایه کابینت استیل مناسب برای هر نوع کابینتی است و کاربردهای بسیاری دارد.

ویژگی های پایه کابینت فلزی

پایه های کابینت قابل تنظیم:

پایه های میز قابل تنظیم دارای دیواره لوله آلیاژ، صفحه فولادی و پایه لاستیکی هستند، پایه لاستیکی می تواند از کف شما در برابر خراش های ناشی از اصطکاک محافظت کند، به طوری که وزن خالص هر پایه مبلمان قابل تنظیم، که تحمل بار بیشتری دارد. بادوام تر و بافت بیشتر نسبت به همان نوع محصولات موجود در بازار است.
انتخاب مناسب برای جایگزینی:

وقتی پایه‌های کابینت قدیمی فرسوده شده‌اند و نمی‌خواهید کابینت را به سادگی دور بیندازید، این پایه‌های کابینت قطعه‌ای عالی برای بازسازی کابینت آشپزخانه شما محسوب می شوند.

چند منظوره بودن پایه کابینت فلزی:

پایه های فلزی کابینت برای انواع مبلمان مانند مبل، کابینت، میز، میز کار، کمد، میز تلویزیون، میز قهوه خوری، میز کنار مبل، مناسب است.

پایه کابینت استیل

انواع پایه کابینت فلزی الکا

پایه استیل دلتا

پایه‌های استیل از سری مدل دلتا دارای بدنه استیل از نوع مرغوب بدون درز و مقاوم در برابر مگنت می‌باشد که ضمن براق بودن زیبایی و مقاومت بسیار خوبی در برابر رطوبت و همچنین فشارهای عمودی و ضربات عرضی به بدنه دارد.
پایه‌های استیل در اندازه‌های ۶ سانتیمتری تا ۱۴ سانتیمتری موجود هستند که شما می توانید از اینجا اقدام به خرید آن کنید.

پایه استیل دلتا پلاس

پایه استیل دلتا پلاس با بدنه ی استیل و دارا بودن تمام ویژگی های پایه استیل دلتا دارای دو پیچ تنظیم ارتفاع است. این پیچ ها با قابلیت تنظیم ارتفاع از دو طرف با چرخش بدن قابل افزایش و کاهش ارتفاع تا ۵ سانتی متر هستند. این پیج های تنظیم با سر چهار گوش (مربع) جهت نصب آسان در سطح زیر کابینت کاربرد دارند.

پایه‌های استیل دلتا پلاس که ترکیبی از پلاستیک و استیل می‌باشد با برخورداری از مواد پلیمری با کیفیت و استیل مرغوب در اندازه‌های مختلف از ۶ سانتیمتری تا ۵۰ سانتیمتری در بسته‌بندی زیبا و با دوام عرضه می‌گردد.

پایه های استیل دلتا پلاس الکا را از اینجا بخرید.