همه ما میدانیم که آشپزخانه محل نگهداری مواد غذایی میباشد و ممکن است مواد غذایی بصورت خام یا پخته به هر دلیل در سطح کف آشپزخانه رها شود که در طول زمان موجب آلودگی و جذب حشرات میشود.
بنابراین لازم است هر چند وقت کف آشپزخانه توسط آب و محلولهای شوینده شسته شود. با این وضع آیا میشود کابینت روی زمین قرار بگیرد؟ از طرف دیگر آیا اگر کابینت روی زمین باشد درب کمدی آن میتواند به آسانی باز و بسته شود؟
پس  اهمیت پایه کابینت در آشپزخانه کابینت از جمله نکاتی است که نباید نادیده گرفت. کابینت آشپزخانه باید کمی از سطح زمین بالاتر باشد تا هم زمین قابلیت شستشو داشته باشد و هم درب کابینت به راحتی باز و بسته شود.

اهمیت پایه کابینت در آشپزخانه

وقتی کابینتهای یک آشپزخانه را مشاهده میکنید چه مواردی جلب توجه میکند؟

در نگاه اول

  •  رنگ و طراحی بدنه کابینت
  •  ابعاد و رویه کابینت
  • دستگیره ها

در نگاه بعدی

  • باز و بسته شدن دربها
  •  حرکت کشویی ها
  • محل ماشین لباسشویی و ظرفشویی
  • سینک ظرفشویی و شیرآلات
  • اجاق گاز رومیزی
  • هود و شکل آن

در توجه بیشتر به کابینت
– جنس بدنه کابینت
– جنس رویه کابینت
– لولاها و ریلهای استفاده شده
و در آخر کنجکاوی برای قیمت آن!

آیا کابینت آشپزخانه تجهیزات و لوازم دیگری هم دارد که میتوان به آن توجه کرد؟ آیا میدانید کابینت زیبا و گران قیمتی که شما مشاهده کردید چگونه در جای خود قرار گرفته است؟

پایه کابینت الکا کاربردی را از اینجا بخرید.

پایه کابینت
میتوانیم با یک مقایسه ساده پاسخ خود را پیدا کنیم
اگر با فردی شیکپوش و زیبا مواجه شویم بدون شک نظرمان را خیلی جذب میکند، پوشش لباسها و تناسب ظاهری و سیمای فرد زیبا باعث میشود که فراموش کنیم این قامت بر روی پاهای خود ایستاده و اگر پاها توان تحمل وزن را نداشتند این همه زیبایی و جذابیت وجود نداشت! در اینجا که اهمیت پایه کابینت خودنمایی می کند و اگر پایه های مقاوم و شیک انتخاب نکرده باشید زیبایی آشپزخانه شما به چشم نمی آید. برای مشاهده قیمت پایه کابینت الکا اینجا کلیک کنید.

اهمیت پایه کابینت چیست؟

کابینت های آشپزخانه با هرگونه طراحی و ابعاد و اندازه برای جلوه داشتن و استفاده مداوم باید بر روی پایه های کابینت قرار داشته باشد.
پایه های کابینت با تحمل وزن کابینت، استقراری زیبا را رقم میزند. اهمیت پایه کابینت شامل موارد زیر است:
1-از فرسودگی زودرس کابینت جلوگیری میکند.
2-باعث میشود که کابینت شما بصورت صاف و یکنواخت باشد.
3-امکان شستشو و نظافت دایم زیر کابینت شما را فراهم میکند.

پایه کابینت با دوام بالا الکا را از اینجا بخرید.

شستشو راحت با پایه کابینت
4- کابینت این امکان را به شما میدهد تا ارتفاع کابینت خود را به دلخواه تنظیم کنید.
5-پایه های کابینت الکا به عنوان ستون های نگهدارنده، دوام و طول عمر کابینت شما را تضمین میکند

چرا پایه کابینت باید قابلیت تنظیم ارتفاع داشته باشد؟

ابتدا باید بدانیم که کف آشپزخانه با توجه به نیاز به شستشو دارای شیب به منظور هدایت آبهای سطحی به طرف کف شور میباشد با این وصف کف آشپزخانه دارای سطحی کاملا صاف و یکنواخت نیست.
از طرفی استقرار کابینت داخل آشپزخانه باید حتما بصورت کاملا تراز (صاف) باشد تا هم زیبایی ظاهری آن حفظ شود و هم دربهای کابینت به آسانی باز و بسته شوند.
حال متوجه شدیم زمین آشپزخانه دارای شیب است بنابراین اگر پایه های زیر کابینت روی زمین قرار بگیرد کابینت هم به اجبار دارای شیب زمین میشود و به اصطلاح نا تراز میشود.
در این وضعیت کابینت توسط پایه های قابل تنظیم خود که قابلیت تغییر ارتفاع (رگلاژ) دارند کاملا صاف و تراز میشوند چون میزان اختلاف ارتفاع کف زمین با زیر کابینت در نقاط مختلف کابینت توسط پایه ها تنظیم میشود.

پایه کابینت قابل تنظیم